Tuesday, April 5, 2011

Busy Me, Busy is Killing Me...

Assalamualaikum,

rasa cam dah lame tak tulis blog ni, selalunye tulis kt twitter je . sebab tak panjang nk tweet, tulis pendek2 pun xpe. hehe. pape pun, sepanjang dua bulan ni memang kudrat ku ditest habis-habisan, assignment dan test dah macam bestfriend aku dah. nak balik umah hujung minggu pun susah sekarang. risau kalau-kalau parent aku ingat aku dah benci duduk rumah. redha sudah.

citer pasal rumah, teringat plak pasal si aiman, adik aku. katanya sekarang tengah rajin main badminton. mungkin sejak chong wei menang all england aritu kot, dia dah semangat nak men. bagus la. atleast dia jadi makain sihat. nak main boling, tempat jauh, ade masa plak aku nak temankan dia men boling, tambah-tambah time sekarang ni. sorry ye bro.. hehehe,..

anyway, diz week aku ngan budak-budak jasper tengah bz utk performance drama kitorang kat dinner nanti. aku ingat nak tarik diri je sebab bz, tapi tengok dengan katik, cicak, penat practice guitar pagi-pagi, siap wat lyric lagi utk drama, aku rasa tak baik plak wat gitu. lagipun, bukan selalu nak dapat peluang berlakon drama,kan.. hehe lantak la, buat sehabis baik sudah,kan3?

diz week jugak ader presentation maf680 dan maf635, which is one of our last assignments. nak rasa cmbest, tapi lagi 3 minggu je nak final dah, so kire cam tak free jugak laa hujung-hujung minggu yang mendatang ni...

k la, dats all for now. nanti len abad kalo aku rajin, aku tulis lg kt blog ni.. PEACE! Assalamualaikum... ;)

* tahniah kepada kawan-kawan aku yang kabarnya sudah mahu berkahwin lepas grad nanti. cepat betul korang perform.. hehe.. ;)

1 comments:

Unknown said...

kan!! semester ni sangat super duper packed, assignments and tasks datang one after another, sabaq ja la, -_-'