Monday, April 11, 2011

Settle...~

assalamualaikum...

last week has been great to me. walaupun bz gile2, xp lepas settle assignment, rasa puas larh dgn keje aku. 1st dengan keje maf635, fuhhh lega gile ble puan ckp well done.. tahniah dgn groupmate aku, liza, dila, fatin.. diorang mmg perform gle. aku rasa cam aku tak wat pape sgt pun.. all credit goes to them.. 2nd plak maf680, presentation rasa cam orite je. walaupun ktorang byk baca skrip, aku rasa mmg team ktorang menjawap berdasarkan aper yang lecturer sruh la.. tak terlalu skema, tak terlalu out of scope.. so, cun laa...

lepas presentation, aku dgn bdak2 jasper bz plak utk drama ktorang pada pre-grad dinner. huru-hara gak kat sane sbb stage utk drama tu kecik dari apa yang ktorang sangkakan. then mcm2 masalah dtg;mcm mic, masa, dan etc, tapi alhamdulillah last sekali ktorang dapat perform yang terbaek.. time dinner tu kawan aku adnan perform lagu mahakarya cinta,. okay la, menarik gak.. bleh menyanyi rupenye dier.. hehe.. in the nutshell, mlm tu best laa.. dpt tangkap gambar dgn member2 semua, rasa miz plak ble dah abis study nanti.. tu la org ckp, "You don't appreciate what you have until it's gone".. Pape pun, life goes on.. everything must have an end,rite..?!

speaking of which, tadi ader last kelas dengan puan che ah, lecturer maf640.. dpt carrymark dr dier, alhamdulillah okay, kire ckup la utk bwk ke final.. and then ader sesi bergambar2 dgn dier. bg aku, dier ni lecturer terbaek la dlm fac tu. sanggup provide xtra notes, explaination gempak, rajin, efficient, caring, kire smua ada laa. bukan senang nak dpt lecturer cam dier. harap dpt la score paper dier time final nanti.. Thanks for everything Puan Che Ah, u're d best..

bagi menghargai usaha2 lecturer aku yang disayangi ni, aku tuju lagu ni kepada Puan Che Ah, who will be greatly miss...



Kini Aku Kernamu
Album : Dunia Yang Lebih Indah
Munsyid : Firdaus

bertanya tentang segala hal yang aku buta
kau bukakan cakrawala
curahkan tulus ilmu membimbing langkahku
menggapai tinggi bintangku

tiada pernah berhenti
dengan sabar cuba buatku mengerti
tiada harga yang mampu
membalas jasamu terima kasihku

kau abdikan dirimu tuk semua
menerangi gelapnya dunia
ikhlas hatimu bicara
kau lakukan demi cinta
yang kan membawamu ke syurga
oh guruku, di hatiku, doaku untukmu selalu

bersinarnya matamu saat berjayaku
fahami segala maksudmu
semangati ku berdiri bila sedih hati
hingga ku tersenyum lagi


dat's all for now. nak siapkan far600 plak. hahahaha PEACE! Assalamualaikumm..

0 comments: